Oj oj*

Förstår inte så jätte mycket av hur man ska göra på bloggen men jag lär mig vl, antar jag. Jag heter Sara iaf, bor i vimmseby med sambo och son. Startade denna blogg främst p.g.a uppmaningar från vännen stella, hon tyckte det var ett bra sätt att visa min konst på. Så vi testar vl på detta och ser hur det går. Så som sagt jag älskar att måla. Jag målar akryl tavlor, porträtt i skiss och akryl, skisser på tatueringar till folk. Har även börjat försöka att tatuera lite själv(under progress)   har lagt ut lite av de bilder jag har målat om någon är intresserad av att kolla in detta. Är det något någon skulle vilja ha, så går det jätte bara att beställa något av mig. Kanske ett porträtt till dop, bröllop,  en fin tavla till hemmet eller kanske någon slags tatueringskiss, ni bestämmer:)

Kommentarer
Postat av: stella

Det kommer nog gå jättebra:) Nu ska vi bara promta dig med:)

2010-09-08 @ 22:29:52
URL: http://stellaruns.blogg.se/
Postat av: Fia!

Vad kul att du bloggar Sara :D FINALY!

2010-11-07 @ 17:19:00
URL: http://feverfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0